Verhuis - Opstart / opzeg
Opstart / opzeg
Contract starten / Waterovereenkomst starten bij verhuis
1. Meld je aan
Dat doe je hier met je 'E-loket-account'.
Heb je nog geen account? Registreer je dan hier met je klantnummer en factuurnummer, je aanlogcode of e-mailadres.
Je kan pas een account aanmaken nadat je klant bent geworden. Je kan bij stap 2 de optie 'ik ben geen klant kiezen' om je opstart online te kunnen doorgeven.
2. Contract starten / Waterovereenkomst starten
Ga naar contract opstarten (klant worden) en selecteer het adres.
- Vul de startdatum, de meterstand en je contactgegevens in.
- Verzend je aanvraag.
3. Bevestiging
Je ontvangt een e-mail met de informatie die je doorgaf.
Contract stopzetten / Waterovereenkomst stopzetten na verhuis
1. Meld je aan
Dat doe je hier.
Heb je nog geen account? Registreer je dan hier met je klantnummer en factuurnummer, je aanlogcode of e-mailadres.
Problemen met aanmelden? Contacteer ons via 0800 90 300 (gratis nummer).
2. Contract stopzetten / Waterovereenkomst stopzetten
Ga naar contract stopzetten en selecteer het adres waarvoor je een opzeg wil doorgeven.
- Vul de opzegdatum en meterstand in.
- Wijzig je contactgegevens indien nodig.
- Noteer de naam en contactgegevens van de eigenaar.
- Verzend je aanvraag.
Je kan je opzeg niet online doorgeven wanneer je opzegdatum meer dan 30 dagen in het verleden ligt. Vul samen met de persoon die het contract overneemt een papieren overnameformulier in. Noteer de meterstand, de overnamedatum en teken beiden voor akkoord. Je kan het ingevulde formulier hier opladen of per post aan ons bezorgen.
3. Bevestiging
Je ontvangt een e-mail met de informatie die je doorgaf.
De eindfactuur mag je enkele dagen later verwachten.
Wanneer je een papieren formulier verzond, mag je de eindfactuur een tweetal weken later verwachten.